Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на Алфа156 1.8TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Интересно ми е ако му трака вариатора или повдигач или съединителя на климатика или износен разпределителен вал или...... още куп други как ще ги опишеш.
    Или му е паднала метална шайба във всмукателния колектор(като на мойто Пунто).
    Това имах предвид,като казах,че не може да се опише само с думи.
    Май някъде имаше качени звуци от вариатор и други...
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
      Интересно ми е ако му трака вариатора или повдигач или съединителя на климатика или износен разпределителен вал или...... още куп други как ще ги опишеш.
      Или му е паднала метална шайба във всмукателния колектор(като на мойто Пунто).
      Това имах предвид,като казах,че не може да се опише само с думи.
      Май някъде имаше качени звуци от вариатор и други...
      М/у щтракане и тракане има разлика.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Нямам ни най малко желание да го чувам
        Имам някакво тракане, което е най-отчетливо около 2000 об. и така и не мога да разбера откъде е и дали не е някаква вибрация само (ще ми се), но ще отида на сервиз да видя те какво ще кажат. Мерси все пак.
        146 1.6TS CF1 '98

        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
          Извинявам се на колегата, който е пуснал темата, че ще задам и аз един въпрос.

          Ако не е тайна, как звучат тракащи биели?
          Обикновенно трябва някой да ти го покаже шума че да го познаваш за напред но ако има шум в биелните лагери най добре се чува ако задържиш колата на 3000-3500 на място на празен ход след отнемане на газта ако има прпблем в биелните лагери се чува едно причкукване точно като върнеш газта пробвай го няколко пъти. Ако има чукане (все едно някой чука с малък чук по двигателя) значи има проблем с лагерите но съм виждал коли които се карат така и нищо им няма до известно време най добре е ако има такова нещо да се сменят лагерите и ако е нужно да се шлайфа вала защото колкото повече се отлага толкова по скъп ще е ремонта едни лагери са 60лв труд около 100-150лв ако не е нужно да се шлайфа вала а ако се изчкака достатъчно дълго само колянов вал втора употреба е над 400лв
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Обикновенно трябва някой да ти го покаже шума че да го познаваш за напред но ако има шум в биелните лагери най добре се чува ако задържиш колата на 3000-3500 на място на празен ход след отнемане на газта ако има прпблем в биелните лагери се чува едно причкукване точно като върнеш газта пробвай го няколко пъти. Ако има чукане (все едно някой чука с малък чук по двигателя) значи има проблем с лагерите но съм виждал коли които се карат така и нищо им няма до известно време най добре е ако има такова нещо да се сменят лагерите и ако е нужно да се шлайфа вала защото колкото повече се отлага толкова по скъп ще е ремонта едни лагери са 60лв труд около 100-150лв ако не е нужно да се шлайфа вала а ако се изчкака достатъчно дълго само колянов вал втора употреба е над 400лв
            Оки. Благодаря. Ще го пробвам и това.
            146 1.6TS CF1 '98

            sigpic

            Comment


            • #21
              Колега опитаи да махаш кабелите на свещите един по един само че и на малката свещ ако има разлика в шума лошо отиваш на лагери

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от CECY 156 Покажи съобщение
                Колега опитаи да махаш кабелите на свещите един по един само че и на малката свещ ако има разлика в шума лошо отиваш на лагери
                Той вече е отишъл на основен,само си чака датата,а тя е началото на юни
                RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                0899832271 Сашо

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  Обикновенно трябва някой да ти го покаже шума че да го познаваш за напред но ако има шум в биелните лагери най добре се чува ако задържиш колата на 3000-3500 на място на празен ход след отнемане на газта ако има прпблем в биелните лагери се чува едно причкукване точно като върнеш газта пробвай го няколко пъти. Ако има чукане (все едно някой чука с малък чук по двигателя) значи има проблем с лагерите но съм виждал коли които се карат така и нищо им няма до известно време най добре е ако има такова нещо да се сменят лагерите и ако е нужно да се шлайфа вала защото колкото повече се отлага толкова по скъп ще е ремонта едни лагери са 60лв труд около 100-150лв ако не е нужно да се шлайфа вала а ако се изчкака достатъчно дълго само колянов вал втора употреба е над 400лв
                  Toчно описано. Но същото горе долу може да се получи и от спукано бутало. Но се разбира едва след отваряне на двигателя. М/у другото на мен се оказа, че проблемът ми е дошъл от бедна смес и детонации при вдигането на високите обороти. Свещите ми бяха бели. Сега съм разглобил бензиновата помпа защото ми казаха, че там е филтъра (вътре в нея) Но той върви в комплект с помпата
                  Last edited by Stranger65; d.m.y г., 06:30.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от CECY 156 Покажи съобщение
                    Колега опитаи да махаш кабелите на свещите един по един само че и на малката свещ ако има разлика в шума лошо отиваш на лагери
                    Колега, кои кабели. Ало имаш в предвид на свещите, нали се сещаш, че не може да се получи. Ако е на захранващите за бубините пак не става да изключиш цилиндър по цилиндър. Сам си обясни защо

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                      Toчно описано. Но същото горе долу може да се получи и от спукано бутало. Но се разбира едва след отваряне на двигателя. М/у другото на мен се оказа, че проблемът ми е дошъл от бедна смес и детонации при вдигането на високите обороти. Свещите ми бяха бели. Сега съм разглобил бензиновата помпа защото ми казаха, че там е филтъра (вътре в нея) Но той върви в комплект с помпата
                      Беднаъа смес се оправя само софтуерно с едно чипче няма начин да я пребориш по друг начин просто така е заложена и точно заради бедната смес стават дупките в буталата.
                      Макар че може да се получи и от не работеща ламбда сонда което е забила на бедна смес
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Беднаъа смес се оправя само софтуерно с едно чипче няма начин да я пребориш по друг начин просто така е заложена и точно заради бедната смес стават дупките в буталата.
                        Макар че може да се получи и от не работеща ламбда сонда което е забила на бедна смес
                        Напълно възможно. Но и компа пък не даша грешка

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                          Напълно възможно. Но и компа пък не даша грешка
                          не свети или не дава защото лампата може да не свети а грешка да има но може и стойностите и да са в граници просто да работи с бедни смеси и все пак това да не се отчете като грешка от компа трябва да се закачи при баротеш двигател и да се тества.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            не свети или не дава защото лампата може да не свети а грешка да има но може и стойностите и да са в граници просто да работи с бедни смеси и все пак това да не се отчете като грешка от компа трябва да се закачи при баротеш двигател и да се тества.
                            Знам, ще бъде направено. А и все пак трябва да се провери и налягането на бензина в системата

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ееее 2, 3 минути е сдяла в тези обороти. Не повече. А и маслото е на 1500 км. новичко е. Следващия път ще слагам 10 на 60.
                              Аве аз като ти направих чипа нали ти казах на 4-та и на 5-та повече от 7200 нема да дигне Мноо сложно да го обеснявам ма да знаеш че е така и е по добре за теб
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                                Знам, ще бъде направено. А и все пак трябва да се провери и налягането на бензина в системата
                                Споко ако налягането е зле и сондата работи пак ще има грешка в компа
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X